Thursday, July 23, 2015

Flowerpower






















4 comments:

Vasily Ivanenko said...

Love your garden!

PE4BAS, Bas said...

Thank you Vasily. It is mainly the work of my XYL. But the whole family enjoys it. 73, Bas

Hans said...

Hallo Bas, (2e poging)
Ik ben al bijna 3 avonden bezig geweest met het herprogrammeren van mijn TS- 790. Deze was defect, maar na een harde reset deed hij het weer gelukkig. Alleen was ik al mijn geheugenkanalen en opties kwijt en moest ik bijna 50 kanalen (100 tx/rx) er opnieuw weer inprogrammeren. Wat een werk was dat met al die extra opties per kanaal en ik ben nog niet klaar. Maar toen ik zojuist om ca. 22:00 uur stopte en even op jouw blog keek, toen deed me dat zo goed. Wat een partij mooie bloemen heb jij daar bij jou in de tuin staan. Geweldig. Complimenten voor jouw xyl. Het deed mij goed om deze prachtige natuurplaatjes te zien en het fleurde mijn weer helemaal op. Geweldig Bas wat zij weer geproduceerd heeft.
Morgen ga ik weer met volle energie verder na eerst mij opgeladen te hebben in die bloemen(accu)bak hi.
73 en hartelijke groeten. Hans, PE1BVQ

PE4BAS, Bas said...

Hallo Hans, alle 3 de pogingen om bovenstaande te plaatsen zijn gelukt hoor. Alleen heb ik vanwege spam mijn blog zo in gesteld dat ik na 14 dagen mijn goedkeuring moet geven voor plaatsing. Wat een gedoe als je een harde reset moet geven. Maar ja als het apparaat helemaal kapot is heb je er ook niets aan. Dit kost tijd maar alles werkt dan wel weer. Die bloemen heb ik er maar op gezet voor de vele bezoekers van dit blog. Ik heb momenteel niets te schrijven, wel ideetjes en beginnetjes. Maar alles staat op "hold". De radiohobby is meer iets voor de wintermaanden. Geniet er nog maar even van. 73, Bas