Monday, July 28, 2014

PACC 2014 results


I managed to get a 4th place in the SO-ALL LO SSB section of the PACC 2014 (155 participants in this most popular section). Not a bad score but if you compare it to the score from PH0AS it's not enough yet.  It's incredible PH0AS has a reduction of 3% only. I guess that's why he's number 1 ;-). I really try to make as little errors as possible but it seems I have to do better. Well, I'll try next year.

All scores can be found here.

Het is me gelukt om een 4e plaats te behalen in de "enige operator alle banden laag vermogen SSB" sectie van de PACC 2014 (155 deelnemers in deze populairste sectie). Geen slechte score maar als je het vergelijkt met PH0AS is het absoluut nog niet genoeg. Het is knap dat PH0AS een reductie heeft van maar 3%. Maar ja je word natuurlijk ook niet zomaar nummer 1 ;-). Ik probeer toch zo weinig mogelijk fouten te maken maar als je dit ziet moet ik nog beter proberen. We gaan het volgend jaar weer proberen.


5 comments:

Unknown said...

Hoi Bas..De errors hoeven niet aan jouw kant te liggen he.Als je tegenstation het verkeerd neemt of intikt...TOP score hoor..Gefeliciteerd.

PE4BAS, Bas said...

Hallo Bernard, bedankt. Ik ga me nog even concentreren op de fouten waar die gemaakt zijn. Een uitgebreid rapport kan met het paswoord bekeken worden op de logrobot. Eigenlijk valt het nog mee. Ik was op 80m weer eens gespot als PA4BAS en toch zijn daar weinig fouten gemaakt. Jij had natuurlijk door de juiste keuze van de sectie ook een prachtige plek. Gefeliciteerd!!! Jammer dat bij het commentaar in de Electron je call 2x verkeerd is geschreven. Maar goed iedereen weet dat ze jou bedoelen :-). 73, Bas

Hans said...

Ik vind het zondermeer een mooie prestatie Bas, Proficiat!
Het is inderdaad jammer dat er per ongeluk fouten worden gemaakt maar daar ontkom je niet aan. Je moet maar zo denken: Volgende keer beter hi.
73 Hans, PE1BVQ

PE4BAS, Bas said...

Onder het motto "Iedereen maakt fouten". Ja natuurlijk het ligt niet helemaal aan mij. Maar waarom heeft PH0AS dan maar 3% reductie? Ik kan me niet voorstellen dat men bij mij meer fouten maakt. Dat moet aan mezelf liggen. Dus moet (kan) ik mezelf verbeteren. Volgende keer inderdaad beter. Ik ga voor een reductie van max. 1%. 73, Bas

Hans said...

Geef jezelf nou niet te veel de schuld. Besef dat je 152 anderen achter je gelaten heb. Op zich al een hele prestatie! 73 Hans, PE1BVQ