Sunday, 8 January 2017

Ham Radio Deluxe Blacklist Official Apology

As I am one of the bloggers that wrote about the Ham Radio DeLuxe issue I feel I have to give this link to my blog readers as well. I think the HRD developers do their best to earn the trust of users worldwide. But at the end people draw their own conclusion.

http://qrznow.com/ham-radio-deluxe-blacklist-official-apology/


6 comments:

  1. Hallo Bas, ze gaan diep door het stof...
    En ja, ik ben er weer. ;-)

    https://radiozendamateur.blogspot.nl/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik zag het al Paul. Ben blij dat je weer aan het bloggen bent. Er zal toch wel "iets" te melden zijn? Je maakt prachtige filmpjes over van alles en nog wat. Is er niet iets van de hobby wat je kan filmen? 73, Bas

      Delete
    2. Hallo Bas, filmpjes over de hobby dat zou kunnen. Ik ben niet zo van de clubavonden, maar nu vorige maand onze qsl manager ploseling is overleden moet ik toch wel naar die avonden af en toe om mijn qsl kaarten op te halen. Voorheen stuurde de qsl manager mijn kaarten via de post op. Ik gaf hem soms een pakketje postzegels. De aanstaande, nieuwe qsl manager zal dat waarschijnlijk niet doen. Op die avonden wordt vaak een lezing gegeven en dat is misschien leuk om te filmen. 73 Paul

      Delete
    3. Hallo Paul, ik ben ook niet zo van de club avonden maar toch kun je er leuke contacten aan over houden. Ben ondertussen zelfs (slapend) lid van bestuur van onze afdeling. QSL gaat allemaal via bureau, regelt QSL manager van de afdeling voor ons. Ik ben ook niet zo van de papieren QSL maar het hoort er nou eenmaal bij. Lezingen zijn soms zeer interessant, zoals de lezing van PA1HR Hans over Scheveningen radio en zijn belevenissen. Daarnaast is Hans gewoon ook nog hartstikke symphatiek. Zo een soort lezing zou leuk zijn om bij te wonen. Voor QSL hoef je in principe niet elke clubavond bij te wonen natuurlijk, 1x in het jaar is al genoeg. 73, Bas

      Delete
  2. Thanks Bas! I had not realised this war was happening!

    The apology is honest and transparent, I think. Clearly, the earlier response to a "negative review" of HRD was ill-advised, because simply allowing the review to stand as one person's opinion might not have led to an "escalation" of the issue.

    It also shows how easily we can become over-reliant on computers and software, and how those things can have too much influence on our reputations and lives in general.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello John, I don't know if it is war but at least the reputation of HRD goes down. It will take time to get the trust back from users. Computers are a sign of this time, not to forget social media. Things can go skyhigh and next minute you are falling in a deep hole! 73, Bas

      Delete

Thanks for your comment. Bedankt voor je reactie. 73, Bas