Thursday, June 20, 2013

WSPRing today

Since Paul PC4T was received by a few new DXCC on WSPR I decided to go WSPRing again today. I have a day off as I need to work on Saturday. So while doing the garden and hopefully some work in the new shack the radio is trying to push my 1 Watt signals on the airwaves. Hopefully I can write down some new DXCC in my WSPR log.

QRT from 14:45 - 16:30 UTC due to a thunderstorm.

Results: no new all band DXCC, only 2 new ones for 20m. My signal didn't bounce in the right direction today. You can't always have all the luck. Next time better...

Paul PC4T werd ontvangen op WSPR in een paar nieuwe DXCC. Dus besloot ik vandaag de hele dag voor WSPR te gaan. Ik heb vandaag een vrije dag omdat ik komende zaterdag moet werken. Dus terwijl ik in de tuin bezig ben en misschien nog wat werk doe in de nieuwe shack kan mijn radio het 1 Watt WSPR signaal in de ether slingeren. Misschien lukt het om een paar nieuwe DXCC bij te schrijven in het log.

QRT van 14:45 - 16:30 UTC vanwege onweer.

Resultaat: geen nieuwe DXCC over het algemeen. Alleen 2 nieuwe 20m band DXCC. Het signaal ging vandaag gewoon niet in de goede richting. Je kan ook niet altijd geluk hebben. Volgende keer beter...

2 comments:

Hans said...

Hallo Bas,

Ik heb even gekeken maar je WSPR. Spots zien er leuk uit.
Helaas hier geen WSPR. Antennes liggen er uit. Constant onweer met regen.
Afgelopen weekend nog WSPR gedaan met 500mW/14MHz. Mocht niet klagen hi.
Succes!
73 de Hans, PE1BVQ

PE4BAS, Bas said...

Vanweg onweer ook nog QRT geweest Hans. Hoop nog wat nieuwe DXCC te kunnen bijschrijven. 73, Bas